Re: Uskyldige fængslinger og selvmord pga lukkede øjne
12. december 2014 kl. 10:52
Albert skrev:
-------------------------------------------------------
> danmarks øje skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Albert skrev:
> >
>
> > -----
> > > danmarks øje skrev:
> > >
> >
>
> >
> > > -----
> > > > Albert skrev:
> > > >
> > >
> >
>
> >
> > >
> > > > -----
> > > > > danmarks øje skrev:
> > > > >
> > > >
> > >
> >
>
> >
> > >
> > > >
> > > > > -----
> > > > > > hvad har facebook med det at goere
> > > > >
> > > > > Det er et link til "falske incest
> anklager
> > i
> > > > mod
> > > > > Far" Søren giver.
> > > >
> > > >
> > > > mit skjulte spoergsmaal er skal vi snakke
> paa
> > > > facebook eller paa borgerdebaten. ? hvad er
> > > naest
> > > > twitter ? eller hvad.
> > > >
> > > > det er fint nok at finde noget paa
> facebook,
> > > men
> > > > saa kopier det hertil og lad os snakke om
> det
> > > her,
> > > > og ikke alt det der link mig her og der og
> > alle
> > > > vejne hen. laeg det da for pokker ind her.
> og
> > > stop
> > > > alt det linkeri.
> > >
> > > Linkeriet kan ikke stoppes hvis du vil have
> fat
> > i
> > > noget uden for borgerdebat. Du kan ikke gemme
> > > videoer på BD. Mange TV indslag er stærke
> > > beviser for hvor korrupt systemet er.
> > >
> > > Linket er i øvrigt delt på facebook, som
> > videre
> > > linker det til Youtube.
> > > Under hensyn til ophavsretten, vil de fleste
> > også
> > > undgå at kopiere dokumenter hertil.
> > > Kommer man med en påstand, må det også
> være
> > > på sin plads at dokumentere det. Og herunder
> > kan
> > > man ikke undgå at bruge link.
> >
> > problemet med link er at de ikke altid virker !
> > ophavsretten. er noget sluder. vil folk have
> deres
> > forskellige ting beskyttet mod kopiering,
> siger,
> > faktisk loven det klart at saa maa man kopi
> > beskytte det, saa man ikke kan kopiere det. men
> > kun henvise til det.
> >
> > kan man kopiere noget er det ikke forbudt.
> >
> > men star der en klar text at kopiering er
> forbudt
> > maa man ikke. men goer der ikke det. er der
> intet
> > i vejen for at man kan kopiere og laegge det ud
> > andre steder. som feks. bd
>
> Hvis linket ikke altid virker, bør det vel ikke
> betyde, at ingen må linke til vigtige emner. Så
> kan man gøre opmærksom på at linket ikke
> virker.
>
> Det er netop en torn i øjet på brodne magthavere
> og medier, at vi har internettet og dets
> muligheder. Tror du ikke det, så spørg kineser
> og russere mf. om det.
>
> Hvornår er loven om ophavsretten ændret, til at
> du må kopiere, når der ikke er mærket med
> copyright?
> Selv bruger jeg flittigt af diverse midiers
> materiale, der dokumenterer systemet tilstand, men
> påberåber mig nødretten til at bruge det, pga.
> mit helbred og velfærd er alvorligt truet.
>
> Jeg synes ikke du bør bruge udsagn fra loven, man
> må gerne dit, men ikke dat uden at kende den.
>
det paastaas nu at den politimand som for aaben skaerm kvaeler en han anholder, faar held til at slippe af med at sige jamen jeg tog ikke kvaelertag. hvor jeg jo saa maa spoerge hvad fanden er det saa han goer.
i det siger jeg at film og billeder kan manipuleres og tilpasses. det er jeg ogsaa ret sikker paa bliver deres naeste paastand. at filmen er falsk.

text derimod har jo vaeret sat engang tidliger og dermed er en ikke korrekt gengivelse af en text det strafbare. med mindre man klart indikere at man har udtaget sitater af en given text.

man ser en brug af skydevaaben i politiet ikke kun i usa men ogsaa i danmark. paa en maade at man efterhaanden snart er bedre stillet ved at skyde foerst hvad end det er et pansaersvin man knalder ned eller en hjemmeroever.

min paastand er er at hverken grundloven eller loven bliver overholdt af politiet og oevrige magtsyge personer, saa som millitaeret osv. loven farvaltes som det passer dem og ikke som loven siger..... og saa laenge de har mulighed for det saa goer de det.... og foerst naar den mulighed er fjernet er lov og orden genskabt i danmark. og ikke et sekund foer...... igen kraever det en advokat til at rode med det. men jeg tror ikke det nogensinde lader sig goere. naar selv ikke x dommere kan raabe hoejt nok til at blive hoert skal man nok ikke regne med at mening mand vil bliver hoert. man maa bare foelge med udviklingen skyd foerst spoerg bagefter. dansk og amerikansk politi viser jo fint hvad der er mord og hvad der ikke er mord. jeg vil jo feks. stadig paastaa at de 3 sidste doeds fald i kolding arrest er mord paa bestilling.
Emne Forfatter Set Skrevet
Uskyldige fængslinger og selvmord pga lukkede øjne Søren Rasmussen 880 25. marts 2014 kl. 20:03
Re: Uskyldige fængslinger og selvmord pga lukkede øjne danmarks øje 528 03. december 2014 kl. 23:57
Re: Uskyldige fængslinger og selvmord pga lukkede øjne Albert 606 08. december 2014 kl. 21:45
Re: Uskyldige fængslinger og selvmord pga lukkede øjne danmarks øje 566 08. december 2014 kl. 23:49
Re: Uskyldige fængslinger og selvmord pga lukkede øjne Albert 606 11. december 2014 kl. 14:56
Re: Uskyldige fængslinger og selvmord pga lukkede øjne danmarks øje 538 11. december 2014 kl. 23:57
Re: Uskyldige fængslinger og selvmord pga lukkede øjne Albert 561 12. december 2014 kl. 06:17
Re: Uskyldige fængslinger og selvmord pga lukkede øjne danmarks øje 600 12. december 2014 kl. 10:52
Re: Uskyldige fængslinger og selvmord pga lukkede øjne Annelise 594 17. december 2014 kl. 12:58
Re: Uskyldige fængslinger og selvmord pga lukkede øjne danmarks øje 528 17. december 2014 kl. 14:11
Re: Uskyldige fængslinger og selvmord pga lukkede øjne Annelise 602 17. december 2014 kl. 15:15
Re: Uskyldige fængslinger og selvmord pga lukkede øjne danmarks øje 521 18. december 2014 kl. 00:10
Re: Uskyldige fængslinger og selvmord pga lukkede øjne Annelise 501 18. december 2014 kl. 08:00
Re: Uskyldige fængslinger og selvmord pga lukkede øjne danmarks øje 546 18. december 2014 kl. 09:32
Re: Uskyldige fængslinger og selvmord pga lukkede øjne Annelise 501 27. december 2014 kl. 10:40
Re: Uskyldige fængslinger og selvmord pga lukkede øjne danmarks øje 538 28. december 2014 kl. 01:51
Re: Uskyldige fængslinger og selvmord pga lukkede øjne Annelise 536 28. december 2014 kl. 08:46
Re: Uskyldige fængslinger og selvmord pga lukkede øjne danmarks øje 535 28. december 2014 kl. 17:18
Re: Uskyldige fængslinger og selvmord pga lukkede øjne Lone 510 28. december 2014 kl. 17:57
Re: Uskyldige fængslinger og selvmord pga lukkede øjne danmarks øje 572 29. december 2014 kl. 01:41
Re: Uskyldige fængslinger og selvmord pga lukkede øjne Lone 503 29. december 2014 kl. 12:43
Re: Uskyldige fængslinger og selvmord pga lukkede øjne Lone 530 29. december 2014 kl. 13:40
Re: Uskyldige fængslinger og selvmord pga lukkede øjne Lone 832 29. december 2014 kl. 13:47
Re: Uskyldige fængslinger og selvmord pga lukkede øjne Annelise 562 29. december 2014 kl. 14:12
Re: Uskyldige fængslinger og selvmord pga lukkede øjne Annelise 567 29. december 2014 kl. 14:05
Re: Uskyldige fængslinger og selvmord pga lukkede øjne danmarks øje 503 29. december 2014 kl. 14:56
Re: Uskyldige fængslinger og selvmord pga lukkede øjne Annelise 483 29. december 2014 kl. 18:51
Re: Uskyldige fængslinger og selvmord pga lukkede øjne danmarks øje 545 29. december 2014 kl. 19:23

Forfatter:

Din email:

Emne:

Vedhæftelser:
  • Ingen fil må være større end 38.4 MB
  • 6 flere filer kan vedhæftes til dette indlæg

Spam forebyggelse:
Indtast venligst den viste kode i det nedenstående inputfelt. Dette er for at blokere spam-robotter som prøver automatisk at skrive reklamer.
XPkVk