Re: Uskyldige fængslinger og selvmord pga lukkede øjne
29. december 2014 kl. 01:41
Lone skrev:
-------------------------------------------------------
> Annelise skrev:
> Alle kan redigere egne indlæg B.S.
> > Jeg ville nødigt påtage mig opgaven at
> redigere
> > i dine indlæg.
> > Du fjerner ikke focus fra noget ved at linke men
>
> > du bliver
> > mere troværdig hvis du linker til fakta.
> >
>
> danmarks øje skrev:
> ja eller netto kan vel ogsaa goere det paa ugens
> tilbud paa 3 liter soedmaelk.
>
> det morsomme i den her sjove link debat er faktisk
> at en go debat er et godt link. altsaa et link
> vaek fra debatten. haleluja er der nogen der bare
> er fat svage. link dog til i baekker arme og ben.
> det jeg siger er at det jo saa ikke laengere er en
> debat. link fra herrodes til pilatus om i vil.
>
> hvad angaar redigering af indlaeg, saa redigere
> jeg ikke, men jeg tilfoejer gerne. eller henviser
> til et eller andet..........MEN....... jeg linker
> ikke... og det goer jeg ikke fordi jeg syntes det
> er en daarlig ide.
>
> B.S.
>
> Danmarks øje skal selvfølgelig ikke tale på
> øvrige debattøreres vegne, og skal da slet ikke
> tillade sig at skrive følgende "haleluja er der
> nogen der bare er fat svage" Danmarks øje kan da
> bare vælge at undlade at linke, samt undlade at
> åbne links her på BD.

det maa jo anses for at vaere et direkte angreb paa en debatoer. hvad jeg kan see. saa fru annelise. tag lige og foelg dine egne regler.

men reglerne er aabenbart, kun for din og lones oeje at foelge. nu er det jo saa bare saadan at hverken du eller lone har fattet en disse af hvad spoergsmaalet gik ud paa. men det ses jo med all tydelighed at i begge hellere vil kveulerre om et simpelt spoergsmaal end at svare paa det. og saa var spoergsmaalet rette til dig annelise.

og saa er det jo altsaa helt censurfrit alment forum, hvor ordet er frit. og ikke en kaellingeklub hvor andre ikke kan give deres meninger men mindre de passer ind i kaellinge klubbens kram.

men laese og forstaa hvad du laeser aftenskole kurser er ved at blive lavet paa aof. det burde nogle her jo nok lige tage et par 100 timers undervisning i.

og saa ligger landet altsaa nuengang saadan at er man ikke enig i et debat emne kan man jo enten give sin mening i modsat retning i en ordenlig TONE fru LONE. eller ogsaa kan man holde sin kaeft. derer jo ingen der har tvunget nogen til at hverken svare paa et emne eller i at deltage i en debat.
der kommer jo saa jeres fine link ind i billede, saa linker i bare vaek til noget andet.

ellers skulle borgerdebat maaske hede noget andet. som saa fortaeller at her er det kun lones og annelises meninger der er rigtige. og er man ikke enig. skal man holde sin kaeft.

om saa borgerdebat skal laegges sammen med jistitsmordsofre skal jeg ikke kunne sige om det er en god eller daarlig ide.
men havde jeg justitsmordsofre som min kaephest og webside. ville jeg da nok taenke meget kraftigt over om hvorvidt det ville vaere en god ide.

justitsmord er naar folk er blevet faengslet og i nogle lande henrettet for ting de ikke har gjort. og har ikke en disse at goere med om man betaler for meget i husleje bor i en daarlig borgerforening eller i en aeldrebolig der drives mere for profittens skyld end for beskyttelsens skyld af de gamle. ej heller er der tale om justitsmord fordi man taber en borgerlig sag i retten. i borgerlige sager er det nemlig som oftes saadan at begge parter har ret, enten mere eller mindre. og det er saa den der har forberedt sig bedst der som regel vinder sagen. og ikke altid den som har retten paa sin side. og der er millioner af links til disse sager. saa naar man kan skille tingene ad kan man ogsaa se paa dem med de oejne der skal til.

man faar jo ogsaa en boede for at koere over for roedt lys selvom man oprigtigt havde travlt da man gjorde det.
krige vindes heller ikke af dem som har de stoerste vaaben, men af dem som har den bedste viden om modstanderen.

om saa til syvende og sidst folk som hans vongesen har ret eller ej. eller hvad de forskellige nu kalder sig skal jeg saa ikke goere mig til dommer paa. men lade staa abent til udvalget A.L.
Emne Forfatter Set Skrevet
Uskyldige fængslinger og selvmord pga lukkede øjne Søren Rasmussen 880 25. marts 2014 kl. 20:03
Re: Uskyldige fængslinger og selvmord pga lukkede øjne danmarks øje 528 03. december 2014 kl. 23:57
Re: Uskyldige fængslinger og selvmord pga lukkede øjne Albert 606 08. december 2014 kl. 21:45
Re: Uskyldige fængslinger og selvmord pga lukkede øjne danmarks øje 566 08. december 2014 kl. 23:49
Re: Uskyldige fængslinger og selvmord pga lukkede øjne Albert 606 11. december 2014 kl. 14:56
Re: Uskyldige fængslinger og selvmord pga lukkede øjne danmarks øje 538 11. december 2014 kl. 23:57
Re: Uskyldige fængslinger og selvmord pga lukkede øjne Albert 561 12. december 2014 kl. 06:17
Re: Uskyldige fængslinger og selvmord pga lukkede øjne danmarks øje 600 12. december 2014 kl. 10:52
Re: Uskyldige fængslinger og selvmord pga lukkede øjne Annelise 594 17. december 2014 kl. 12:58
Re: Uskyldige fængslinger og selvmord pga lukkede øjne danmarks øje 528 17. december 2014 kl. 14:11
Re: Uskyldige fængslinger og selvmord pga lukkede øjne Annelise 602 17. december 2014 kl. 15:15
Re: Uskyldige fængslinger og selvmord pga lukkede øjne danmarks øje 521 18. december 2014 kl. 00:10
Re: Uskyldige fængslinger og selvmord pga lukkede øjne Annelise 500 18. december 2014 kl. 08:00
Re: Uskyldige fængslinger og selvmord pga lukkede øjne danmarks øje 546 18. december 2014 kl. 09:32
Re: Uskyldige fængslinger og selvmord pga lukkede øjne Annelise 501 27. december 2014 kl. 10:40
Re: Uskyldige fængslinger og selvmord pga lukkede øjne danmarks øje 538 28. december 2014 kl. 01:51
Re: Uskyldige fængslinger og selvmord pga lukkede øjne Annelise 536 28. december 2014 kl. 08:46
Re: Uskyldige fængslinger og selvmord pga lukkede øjne danmarks øje 535 28. december 2014 kl. 17:18
Re: Uskyldige fængslinger og selvmord pga lukkede øjne Lone 510 28. december 2014 kl. 17:57
Re: Uskyldige fængslinger og selvmord pga lukkede øjne danmarks øje 571 29. december 2014 kl. 01:41
Re: Uskyldige fængslinger og selvmord pga lukkede øjne Lone 503 29. december 2014 kl. 12:43
Re: Uskyldige fængslinger og selvmord pga lukkede øjne Lone 530 29. december 2014 kl. 13:40
Re: Uskyldige fængslinger og selvmord pga lukkede øjne Lone 832 29. december 2014 kl. 13:47
Re: Uskyldige fængslinger og selvmord pga lukkede øjne Annelise 561 29. december 2014 kl. 14:12
Re: Uskyldige fængslinger og selvmord pga lukkede øjne Annelise 567 29. december 2014 kl. 14:05
Re: Uskyldige fængslinger og selvmord pga lukkede øjne danmarks øje 503 29. december 2014 kl. 14:56
Re: Uskyldige fængslinger og selvmord pga lukkede øjne Annelise 483 29. december 2014 kl. 18:51
Re: Uskyldige fængslinger og selvmord pga lukkede øjne danmarks øje 545 29. december 2014 kl. 19:23

Forfatter:

Din email:

Emne:

Vedhæftelser:
  • Ingen fil må være større end 38.4 MB
  • 6 flere filer kan vedhæftes til dette indlæg

Spam forebyggelse:
Indtast venligst den viste kode i det nedenstående inputfelt. Dette er for at blokere spam-robotter som prøver automatisk at skrive reklamer.
pHKvy