droeg ik totdat ze er niet meer
14. februar 2019 kl. 08:21
Voor veel hardlopers is Topo een nieuw of ongehoord merk. Topo werd in 2013 gelanceerd door Tony Post, die al 40 jaar in de schoenenindustrie actief is. Het doel was om de gimmicks en trends uit de branche niet te volgen en in plaats daarvan schoeisel te bieden dat een betere loopervaring stimuleert door instinctieve en natuurlijke bewegingen. Naast een 2 uur en 25 minuten durende marathon in Boston, was Tony ook de man die Londen en New York Marathons in ongeveer 2 uur en 40 minuten in zijn Rockport-schoenen runde om te laten zien hoe Adidas Zx 750 Dámské comfortabel ze waren. Hij ging 11 jaar lang CEO van Vibram worden en leerde alles over natuurlijke beweging en het ontwikkelen van de Vibram Five Fingers. Deze ervaring heeft Tony de kennis gegeven om een ??reeks schoenen te ontwikkelen die alles bieden wat de meer minimale schoenen te bieden hadden, maar die de voordelen van demping toevoegden. Dat maakt deze schoenen tot een veel groter aantal hardlopers met verschillende vaardigheidsniveaus.

Het gewicht, de stapelhoogte en het aanvoelen lijkt erg op de originele Hoka Clifton, de eerste schoen in het populaire Clifton-assortiment. De Clifton 4 is een heel andere schoen dan de originele, dus voor diegenen die de voorkeur gaven aan het gevoel van de originele Clifton, is de Cavu de dichtstbijzijnde schoen in het Hoka-bereik van die schoen. Hoewel het iets meer duurzaamheid zal Adidas Zx 750 Damen hebben in de nieuwe verbeterde tussenzool.

Momenteel is de pasvorm de klassieke smallere Hoka-pasvorm. Er kan in de toekomst een bredere versie zijn, maar dit wordt niet bevestigd.

Als u op zoek bent naar een zachtere neutrale trainingsschoen met dempers, dan kunt u kijken naar Adidas Superstar Damen de Hoka Clifton 4, die verkrijgbaar is in twee breedtes voor dames en heren. Als je een beetje overproneringsondersteuning nodig hebt met hetzelfde kussen als Hoka-demping, bekijk dan de Arahi 2, die ook verkrijgbaar is in twee breedtes heren en dames.

Ik heb in een flink aantal paren Topo-schoenen gelopen, waaronder twee paar van de originele Fli-Lyte. Beide paren droeg ik totdat ze er niet meer in konden rennen, maar toch vond ik ze zo comfortabel dat ik ze niet weg kon gooien! Ik gebruik ze nog steeds om rond te kloppen. Maar ondanks hoe comfortabel ze nu zijn, zijn ze niet op die manier begonnen. De demping was stevig, wat ik leuk vind, maar de originele Fli-Lyte was aanvankelijk erg stijf. De stijfheid zorgde ervoor dat de schoenen aanvankelijk klapten, maar de afgeronde teenendoos maakte ze erg comfortabel, dus ik zette Adidas Zx Flux Donna door. Na een paar honderd kilometer werden de schoenen flexibeler en uiteindelijk werd ik mijn schoen, toen ik een lichte en responsieve schoen wilde. Ik was dus erg benieuwd naar de nieuwe Fli-Lyte 2 om te zien of Topo erin was geslaagd om uit te dunnen wat volgens mij over-stijfheid was.
Emne Forfatter Set Skrevet
droeg ik totdat ze er niet meer Banning 49 14. februar 2019 kl. 08:21

Forfatter:

Din email:

Emne:

Vedhæftelser:
  • Ingen fil må være større end 38.4 MB
  • 6 flere filer kan vedhæftes til dette indlæg

Spam forebyggelse:
Indtast venligst den viste kode i det nedenstående inputfelt. Dette er for at blokere spam-robotter som prøver automatisk at skrive reklamer.
PD9pj