worden voorkomen wanneer
14. marts 2019 kl. 07:17
Toen ik de schoenendoos voor het eerst opende, vroeg ik me af of ik per ongeluk de doos van de Vomero 6 had geopend (het duurste zustermodel Nike Air Max 2017 Mujer van Pegasus). Ik ben misschien wel gedecimeerd door de aanwezigheid van Flywire - een technologie die slechts een jaar geleden was voorbehouden aan de nieuwste en duurste modellen van Nike. Maar over het algemeen is de look en feel van de Pegasus van een eenvoudige maar goed ontworpen schoen.

Zoals ik eerder al zei, de Pegasus 28 sporttanddraad zowel aan de mediale als de laterale kant van het bovenlichaam, rond de middenvoet. Flywire werd ge?ntroduceerd in 2008 en in eerste instantie gereserveerd voor raceschoenen. Het doel is om de voet vast te houden en te ondersteunen met een zeer bestendig maar zeer lichtgewicht materiaal. Schoenen gebruiken meestal overlays van verschillende materialen (meestal plastic) om het tonggebied met de zool van de schoen te verbinden - denk aan de drie strepen van Adidas - Flywire vervangt Adidas Nmd Womens dat.

Oké, we zijn onder de indruk van de Flywire, maar hoe voelt de Pegasus aan? Geen opwinding daar. De schoen past heel goed en vergrendelt de voet in de juiste positie. Knus maar niet te strak. Een externe hielband draagt ??ertoe bij de voet op zijn plaats te houden. De tong, de hielkraag is eenvoudig en niet te zacht.

De Pegasus is ademend maar vrij stijf. Houdt zeker je voet in positie.

Het meest opvallende element van de zooleenheid is het discrete Asics GEL-dempingssysteem in de hiel, bedoeld om voldoende bescherming en comfort te bieden voor hielspitsen. De achterkant van de zool maakt ook een soepele overgang door de pas mogelijk. De Kinsei 4 biedt zelfs een ongelooflijk soepel rijgedrag, vooral als je kijkt naar de algehele stijfheid van de zool. Gel-demping is ook op de voorvoet.

De zool van de Kinsei 4 beschikt ook Nike Air Max Command Pánské over hun begeleidingslijn: een diep uitgesneden longitudinale (van hiel tot teen) groef die de juiste gang bevordert door de voet door het natuurlijke zwaartepunt heen te leiden. Het toevoegen van de flexibiliteit van de zool is een lagere middenzool en een nieuw modulair pod ontwerp in de voorkant van de zool, die bestaat uit rijen van kleine dozen met diepe groeven ertussen. Deze groeven maken de voorvoet flexibeler en helpen tegelijkertijd om gewicht te verliezen.

Hoewel flexibeler dan in eerdere incarnaties, biedt de zool nog steeds voldoende bescherming tegen de weg en hoeven hakstrikers zich geen zorgen te maken dat de Kinsei 4 niet voldoende schokken absorbeert.

De zool van de Pegasus 28 is vrijwel identiek aan die van de Vomero. Cushlon EVA-materiaal is zacht en absorbeert nogal wat schokken. Daarnaast is Zoom Air (Nike's Nike Air Max 2017 Dámské kenmerkende zakken met perslucht die in de tussenzool zijn geplaatst) in de hiel geplaatst, wat zorgt voor een vrij zachte hiellanding.

Ontkoppelde hiel (hiel opgedeeld in verschillende kubusvormige blokken die de schok anders Adidas Zx Flux Womens absorberen tijdens de verschillende fasen van het lopen) draagt ??bij aan een soepele hiellanding - wat de meeste beginners tijdens hun passen zullen landen.

De Pegasus heeft ook een kleine schacht onder de boog, die torsiestijfheid biedt, zodat enkelblessures worden voorkomen wanneer u uw voet ongemakkelijk landt. Dit is een geweldige functie voor een schoen met een hoge kilometrage als de Pegasus, omdat hiermee zowel de fouten van beginners worden gecorrigeerd als de voet wordt ondersteund wanneer de kilometerstand omhoog komt en het gangwerk een beetje slordig wordt.

De buitenzool is in het klassieke Nike Waffle-patroon in BRS-rubber - bekend als duurzaam en biedt goede grip, ook op nat terrein.
Emne Forfatter Set Skrevet
worden voorkomen wanneer Banning 39 14. marts 2019 kl. 07:17

Forfatter:

Din email:

Emne:

Vedhæftelser:
  • Ingen fil må være større end 38.4 MB
  • 6 flere filer kan vedhæftes til dette indlæg

Spam forebyggelse:
Indtast venligst den viste kode i det nedenstående inputfelt. Dette er for at blokere spam-robotter som prøver automatisk at skrive reklamer.
4wVvM