bijna een ounce weegt
14. marts 2019 kl. 07:28
De Kinsei 4 is een schoen vol met technologie, en duidelijk heeft Asics geen enkel element van schoen aan het toeval overgelaten. Nike Air Zoom Pegasus 34 Damen Het resultaat is een schoen die blijft morphen naarmate de lijn vordert, en is zeker voor een hardloper op zoek naar iets dat geen kosten bespaart.

Een belangrijke overweging over de Kinsei 4 is de prijs. De meeste hardlopers verwachten bijna een verdubbeling van de prijs van enkele van de meest populaire schoenen die er vandaag op de markt zijn en verwachten een superieure rit en geweldige prestaties uit de schoen.

Lopers die op zoek zijn naar een neutrale schoen met wat extra steun en demping, zouden zeker kunnen profiteren van de Kinsei, maar voor wie op zoek is naar iets dat lichter en kleiner is, zou dit niet de beste schoenkeuze zijn.

De Trance 10 zit in mijn favoriete categorie: premium-stabiliteit. Ik hou van een schoen die alle technologische toeters en bellen met uiterlijk heeft. Helaas was ik niet echt gecharmeerd Nike Cortez Dámské van de Trance 10. Het bovenste gedeelte van de Trance heeft meer ruimte dan zijn zusterschoen, de Adrenaline, wat prima met mij is. Ik had geen hielpassingsproblemen in de Trance zoals ik deed in de Adrenaline 11.

De Trance-magie fizzelde echter een beetje in mijn nummer één categorie: steun aan de boog. Zoals het geval was in de Adrenaline 11, plaatst Brooks de boog naar mijn smaak te laag en te ver naar voren in de Trance. Ik heb zeer flexibele bogen en ik eis een schoen om voldoende steun van de voetboog dicht bij mijn hiel te hebben. De Trance is gewoon niet zo gebouwd. Mijn vrouw rende zelfs achter me en merkte dat mijn voeten meer naar binnen in de Trance 10 rolden dan in mijn andere schoenen.

Dat gezegd hebbende, gaat de Trance 10 over tot demping overdrive en levert de DNA-technologie de goederen zoals geadverteerd.Nike Air Max 90 Femme De overgang in de Trance 10 voelde langzamer aan dan andere vergelijkbare schoenen waar ik in ben gerend. Ik geloof nooit dat gewicht een bepalende factor is bij het selecteren van schoenen, maar ik kon het niet helpen dat ik het gevoel kreeg dat de Trance 10 het meest geschikt voor iemand met een groter frame. Grotere lopers die van een lage gewelfde schoen houden, kunnen gemakkelijk in de ban raken van de Brooks Trance 10.

De Vomero ziet er zo duidelijk uit omdat de comfortoplossingen overal in het ontwerp stil worden geplaatst in plaats van hard te schreeuwen. Er is een plastic "net" -element dat je zowel op de middenvoet als rond de hiel kunt vinden. Dit is tegelijkertijd rekbaar en stevig, in staat om rond de www.lavieenlumiere.frvoet te buigen en toch op de juiste positie vast te zetten.

De tong is gewatteerd en zacht (ik haat persoonlijk Nike Air Max 270 Mujer het gevoel van de veters aan mijn voet, daarom hou ik van gevoerde tongen) en het is genaaid aan de rest van de bovenschoen. Ik voel dit extreem comfortabel en voor mij is het altijd een voordeel in een schoen - vooral als ik verwacht honderden mijlen erin te rennen. Ook zacht (en zachter dan in de Pegasus) is de vulling rond de hiel.

Fit is geweldig. De Vomero voelt zo knus als de Pegasus, maar veel flexibeler. Misschien is dit de reden, terwijl hoewel het bijna een ounce weegt meer, het zich ligther voelt.

De omebox-overlays zijn verschillend in de heren- en damesversie van de schoen.
Emne Forfatter Set Skrevet
bijna een ounce weegt Banning 17 14. marts 2019 kl. 07:28

Forfatter:

Din email:

Emne:

Vedhæftelser:
  • Ingen fil må være større end 38.4 MB
  • 6 flere filer kan vedhæftes til dette indlæg

Spam forebyggelse:
Indtast venligst den viste kode i det nedenstående inputfelt. Dette er for at blokere spam-robotter som prøver automatisk at skrive reklamer.
WbtC9