sind robust genug
15. august 2019 kl. 06:28
RUNNERS over de hele wereld zullen profiteren van de in Australi? ontwikkelde technologie Adidas Adilette Slides Womens die controleert hoe voeten in schoenen bewegen, zodat fabrikanten lichtere en responsievere schoenen kunnen ontwikkelen.

De hightech samenwerking tussen de Universiteit van Zuid-Australi? en ASICS om een ??nieuwe, ultralichte ‘super sneaker’ te ontwikkelen, omvat 3D-bewegingsanalyse, laboratoriumtests en geavanceerde treadmill-technologie met ingebouwde krachtmeetmogelijkheden.

Biomechanische tests van bestaande ASICS-schoenen zullen zich richten op het effect van dubbele dichtheid in zolen en de relatie tussen snelheid en schoeiselvereisten tijdens het hardlopen.

Het doel van de nieuwe technologie is het verbeteren van de prestaties, het verminderen van blessures en het verhogen van het comfort voor recreatieve en topsporters.

Het ARENA Gait and Performance (GAP) laboratorium bij UniSA heeft al samenwerkingsverbanden met toonaangevende AFL-, basketbal- en voetbalclubs in Zuid-Australi?.

Onderzoeksgenoot Chris Bishop zei dat de onderzoekssamenwerking tot doel heeft het schoencomfort en de prestaties voor alle Nike Air Presto Donna hardlopers te verbeteren.

"Het algemene doel hiervan is om de resultaten die we in het laboratorium behalen te ontwikkelen en te vertalen naar een productontwerp", zei hij.

“De beweging van de voet in de schoen onttrekt al enige tijd schoeiselonderzoekers.

"Vanuit mijn podotherapeutische achtergrond gebruiken we orthesen, tape, vastzolen in de schoen, maar zodra we de voet in de schoen Nike Air Max Command Donna hebben gestoken, is het een beetje een zwarte doos.

“We hebben mogelijkheden ontwikkeld om voetbewegingen in de schoen te beschrijven door middel van geavanceerde computermodellering. Dit biedt inzicht in de voetfunctie tijdens het lopen en rennen tijdens het dragen van schoenen, het effect van technisch schoeiselontwerp en de werkingsmechanismen van in-shoe voetorthotica. ''

Hij zei dat middenzolen met dubbele dichtheid naar verwachting het comfort verbeteren en letsel voor mensen met plattere voeten verminderen, maar ze voegen ook gewicht toe aan de schoen.

"We willen vaststellen wat deze functies doen in een poging de schoenmassa te verminderen", aldus Bishop.

Het laboratorium biedt ook privéanalyses van hardloopmechanica voor individuele groepen en sportteams in samenwerking met het particulier beheerde The Biomechanics Lab.

"Wat ons laboratorium echt onderscheidt, is dat we het soort informatie hebben om te kunnen analyseren hoe het lichaam Nike Air Zoom Pegasus 34 Womens beweegt en het effect dat het schoeisel heeft", zei hij.

"Ook hoe verschillende schoenen, technieken en interventies de krachten veranderen die op het lichaam worden uitgeoefend wanneer mensen rennen.’

Het onderzoeksteam wil de komende maanden ook een groot aantal vrijwilligers werven voor het onderzoek.

Zoveel lopers lijden aan chronisch strakke kuitspieren en de frustratie van kuitpijn als gevolg van hardlopen.

Door de jaren heen heb ik zelfmassagetechnieken als zeer effectief ervaren bij het beheer van strakke kuiten ... dit is iets waar ik aan moest werken uit persoonlijke ervaring!

Gelukkig zijn er een aantal verschillende technieken die je met de schuimroller kunt gebruiken om een ??geweldig zelfmassage-effect voor die benen te bieden.

In deze video neem ik je mee langs drie van de belangrijkste technieken die ik gebruik voor de kuitregio.

Laat me weten hoe Asics Gel Lyte 5 Damen je verder komt ??

Je vindt meer advies van James over Kinetic-Revolution en hier is onze aanbevolen schuimroller.

[Hier onder het transcript van de video]

Hallo daar, jongens. Het is James hier weer van Kinetic Revolution.

Mij ??is gevraagd om een ??snelle video te maken over schuimrollen, met name voor die kalveren. Voor degenen onder u die het idee leuk vinden om me pijn te zien, misschien een beetje terugverdientijd voor enkele van de oefeningen die ik u de afgelopen tijd heb laten doen, dit zal waarschijnlijk best leuk voor u zijn omdat ik haat schuimrollen mijn kuiten.

Dat gezegd hebbende, het is enorm nuttig voor veel hardlopers. Het is een mooi gebied waar een beetje zelfmassage vaak niet misgaat. Ik wil je een snelle kleine routine laten zien die je kunt doorwerken om echt het beste uit dit stuk kit te halen als het gaat om deze kuitspieren. Ik zal het je laten Adidas Zx 750 Dames zien. We beginnen met een schuimroller net onder het onderste uiteinde van dit hele complex, dus onder de Achilles. Van daaruit kunnen we beginnen met beide benen tegelijk te doen en gewoon de last te spreiden en een beetje gemakkelijk te gaan, maar ik neig er recht in te gaan en één been tegelijk te doen.

Door één been tegelijk te gaan, kunnen we het gewicht van het andere been over de bovenkant steken om echt te comprimeren. Vanaf hier zal ik het gewicht op mijn handen nemen, en ik breng het grootste deel van een minuut gewoon op en neer, op en neer over de volledige lengte van mijn kuit met de roller. Ik zorg ervoor dat ik niet alleen mijn been hier recht houd. Ik ga ook een beetje naar buiten draaien en naar binnen draaien, dus ik krijg meer een lateraal kalf als ik eruit ben, meer van het mediale kuitcomplex wanneer ik erin ben gedraaid.
Emne Forfatter Set Skrevet
sind robust genug Banning 49 15. august 2019 kl. 06:28

Forfatter:

Din email:

Emne:

Vedhæftelser:
  • Ingen fil må være større end 38.4 MB
  • 6 flere filer kan vedhæftes til dette indlæg

Spam forebyggelse:
Indtast venligst den viste kode i det nedenstående inputfelt. Dette er for at blokere spam-robotter som prøver automatisk at skrive reklamer.
UDNhH