compte tenu du fait que nous avons
15. august 2019 kl. 06:42
Na een tijdje zou je moeten beginnen te voelen dat dat begint, hoe intens het ook is, en het kan een beetje pijnlijk aanvoelen, het doet het hier zeker, het begint eigenlijk te kalmeren. Die knoop wordt een beetje minder prominent, als je wilt. We kunnen dat op verschillende gebieden doen. We kunnen een beetje hoger werken. Ik weet voor mij dat als je hogerop komt, het weer laterale gastroc is. Ik heb een soortgelijk gebied waar ik gewoon bovenop kan zitten en dat kleine beetje oscillatie kan krijgen. Een halve centimeter tot een centimeter in elke richting over de bovenkant van die knoop. Nogmaals, dat zij aan zij vlak. Je gaat daarmee door over meerdere gebieden in dit hele onderbeen, de achterste componenten van dat onderbeen,Nike Air Pegasus 83 Donna afhankelijk van waar je die kleine stukjes beperking voelt, waar je die kleine triggerpoints voelt en erop gaat zitten en ze voorzichtig uitwerkt met dat beetje zijwaartse beweging.

Nogmaals, we komen terug op onze op en neer gaande slagen. Nogmaals onze iets krachtiger als je wilt, heen en weer beweging. Dit is net zo goed als al het andere echt goed om het bloed te laten stromen en alles in dat gebied heel mooi te laten bewegen. Vanaf daar kunnen we echter weer in een positie komen waar we enige kleine beperking, elke kleine gevoelige plek vinden. We kunnen het bovenbeen over de bovenkant fixeren en in plaats van in wezen heen en weer wiebelen, in plaats van in die kruiswrijving te komen, kunnen we eigenlijk de enkel beginnen te bewegen, de enkel op en neer pompen in dorsiflexie, plantaire flexie, dorsiflexie , plantaire Nike Air Max 90 Dámskéflexie. We kunnen weer beginnen aan die spier te werken door middel van bewegingsbereik als we net dat beetje toevoegen, in wezen, het is een actieve release. We kunnen op één plek werken. We kunnen dan een andere gaan zoeken dus voor mij, gewoon hier. Het voelt alsof ik eigenlijk behoorlijk diep ga worden. Het voelt alsof ik daar bijna een beetje tibialis posterior begin.

Nogmaals, op en neer, op en neer, op en neer, net begonnen om netjes door de beweging te werken in plaats van die enkel in een statische positie te houden, die spier in een specifiek bewegingsbereik te houden. Nogmaals, we gaan terug op en neer, op en neer, op en neer, dit keer een beetje meer voorzichtig, terwijl we het andere been op de grond houden om ondersteuning te bieden, of we kunnen teruggaan naar het toevoegen van het gewicht van het andere been de Nike Air Max 97 Womens top. Nogmaals, ik wilde je echt die 3 verschillende technieken laten zien, waarbij de lange slagen verschillende delen van het been krijgen door de rotatie toe te voegen, verschillende delen van dat kuitcomplex door de rotatie toe te voegen. Ik wilde je de kruiswrijvingen laten zien, zodat je op een bepaald punt naast elkaar werkte, en ik wilde je de actieve releasetechniek laten zien. Probeer dit eens. Luister naar je lichaam. Luister naar de gebieden die het gevoel hebben dat ze net iets teder zijn, als je wilt. Werk niet op en voel 7, 8, 9, 10 van de 10 soorten pijn, maar ik verwacht dat dit, laten we zeggen, op zijn minst ongemakkelijk is. Terwijl je in dat kleine, tedere gebied werkt, zul je merken dat het begint te kalmeren. Geef het een kans. Laat me weten hoe je erop komt.

Ren, spring en duik in de nieuwste revolutie in Adidas Nmd Donna schuimschoenen dit voorjaar met Crosskix! Maak deel uit van de groeiende trend van de energieke, slanke en sportieve Crosskix-levensstijl en -cultuur die de markt voor schuimcomposietschoenen domineert.
Crosskix is ??meer dan zomaar een EVA-schoen om aan te trekken en nonchalant te dragen. Het is baanbrekende functionaliteit in schoenen met schimmelinjectie voor multifunctioneel gebruik met opvallende, aantrekkelijke en sportieve ontwerpen. Elke schoen is ontworpen en gebouwd voor de beste schokabsorptie, ventilatie en watergebruik. De stijlvolle en functionele sportschoenen zijn robuust genoeg voor rigoureuze hindernisbaanraces (TUFF MUDDER, Nike Roshe Run Damen enz.), Comfortabel voor marathonruns en stijlvol voor dagelijks vrijetijdskleding in en uit het water!
Emne Forfatter Set Skrevet
compte tenu du fait que nous avons Banning 46 15. august 2019 kl. 06:42

Forfatter:

Din email:

Emne:

Vedhæftelser:
  • Ingen fil må være større end 38.4 MB
  • 6 flere filer kan vedhæftes til dette indlæg

Spam forebyggelse:
Indtast venligst den viste kode i det nedenstående inputfelt. Dette er for at blokere spam-robotter som prøver automatisk at skrive reklamer.
t6bJN