fait penser que je pouvais
05. december 2019 kl. 07:18
Een tijdje terug vroeg iemand me wat mijn favoriete hardloopkleding was (naast schoenen) en mijn antwoord was 'accessoires'. Dingen zoals handschoenen, mutsen, compressiesokken EN een zonnebril! Ik ben een ENORME fan van de kleine dingen die kunnen bijdragen aan je normale hardloopkleding (tops / bodems / schoenen) en het is bekend dat ik zeg dat het dragen van een cool paar tinten goed is om 1-2 seconden af ??te Adidas Zx Flux Damen scheren uw PR. De afgelopen maand heb ik in een Maui Jim-zonnebril gelopen, met dank aan Rock 'n' Roll, en het heeft me bijna een fris nieuw gevoel gegeven aan mijn hardlopen, dat sinds kort bijna alledaags is geworden .

Iets nieuws proberen
Als ik ren, val ik soms in een comfortabel ritme. Het is geweldig omdat het me in Nike Air Max 90 Damen staat stelt om een ??aantal mijlen te halen en mezelf niet te veel te laten werken voor de rest van de dag, maar het nadeel is dat ik mezelf niet druk om een ??betere en sterkere hardloper te worden. In de afgelopen maand heb ik stukjes en beetjes online hardloopplannen gebruikt om op te nemen in mijn wekelijkse hardlooproutine. In plaats van op weg te gaan naar een normale run van 10 mijl, werk ik in enkele tempomijlen. En in plaats van een wandeling van 5 mijl te maken, werk ik in sommige heuvelherhalingen.

Mijn Adidas Zx 750 Damen uiterlijk verbeteren
Ik realiseerde het me tot voor kort niet, maar in de afgelopen 8 jaar had ik maar 2 zonnebrillen. Nike Air Pegasus 83 Damen Een daarvan heb ik in het eerste jaar gekocht. Dat betekent dat mijn zonnebrillengame verouderd is en een serieuze upgrade nodig heeft. Toen Rock ’n’ Roll zijn hand uitstak en vroeg of ik de Maui Nike Internationalist Hombre Jim-lijn wilde proberen, was ik er helemaal voor. Natuurlijk hebben mijn vorige paren de klus geklaard, maar er zijn duidelijke upgrades in technologie geweest en ik heb gewoon geaarzeld om een ??nieuw paar te krijgen. Ik wilde niet iets dat te omvangrijk was en ik wilde dat ze licht aanvoelden wanneer ik aan het rennen was. Mijn oudere paar besloeg vroeger, dus ik was absoluut op zoek naar een paar dat dat NIET deed. Ik ging naar mijn plaatselijke zonnebrillenwinkel in het winkelcentrum en probeerde alle soorten Maui Jim-lijn. Dit paar, dat paar, deze lens, die lens ... het was best leuk. Ik beperkte mijn keuze tot een paar paren en Nike Air Max Zero Womens probeerde ze nog eens 4 of 5 keer, om er zeker van te zijn dat ze er goed uitzagen.

De enige is waar adidas zegt dat de revolutie gaande is. De meeste hardloopschoenen hebben een zool gemaakt van EVA. Het Boost-schuimmateriaal is echter bewezen in tests en levert meer energierendement dan EVA en biedt het hoogste energierendement in elke hardloopschoen.

Of het nu een beetje rommelig is wanneer ik sta en mijn gewicht van de ene voet naar de andere verplaats, de schoen voelt compleet anders tijdens het hardlopen - steviger en ondersteunend dan ik had verwacht. De comfortabele squidgyness deed me denken dat ik het gevoel had dat ik op zand rende, maar ik kreeg de terugkeer die ik zou verwachten van het beuken op de stoep.

Als hardloopschoen voelden ze comfortabel, ondersteunend en licht, en ze zijn heel gemakkelijk om te zien. Maar op Nike Air Pegasus 83 Damen vermoeide marathon-trainingsbenen die een paar dagen eerder 17 mijl hadden afgelegd, was de mate waarin mijn run ‘boosted’ was moeilijk te zeggen. Er kunnen enkele marginale voordelen zijn die voor iemand van mijn niveau moeilijk waar te nemen zijn, maar dan zijn ‘marginale voordelen’ wat het Britse wielrennen heeft geholpen om te komen waar het nu is. Hopelijk helpen ze me deze zomer een 10K PB leveren. Bekijk deze ruimte.
Emne Forfatter Set Skrevet
fait penser que je pouvais Banning 198 05. december 2019 kl. 07:18

Forfatter:

Din email:

Emne:

Vedhæftelser:
  • Ingen fil må være større end 38.4 MB
  • 6 flere filer kan vedhæftes til dette indlæg

Spam forebyggelse:
Indtast venligst den viste kode i det nedenstående inputfelt. Dette er for at blokere spam-robotter som prøver automatisk at skrive reklamer.
Pvnv4