Re: Danmark er mindst korrupt ????
08. december 2012 kl. 00:33
Albert skrev:
-------------------------------------------------------
> Albert skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Danmark skulle være mindst korrupt
> >
> > Og hvordan finder Transparency International
> så
> > ud af det.
> >
> > Jo man har vel forbindelsen til magterne i
> orden
> > og spørger dem. Måske spørger Transparency
> > International jurister de Danske jurister.
> >
> > Eller Hr. & Fru Hansen når de holder en
> mikrofon
> > op for dem og tilbyder at tage et billede af
> dem.
> >
> > Kan vi snart få nole fakta på bordet?
>
> Enhver person, ligegyldigt hvor i verden, der
> påstår, at systemet altid har ret. Er enten dum
> nok til at skulle være spæret inde sammen med
> pædofile,resten af livet.
> Eller han/hun påstår det kun for at dække over
> noget. Og sådanne personer er af værste skuffe,
> når der tales om fordærv og korruption.

Selv om det er en ældre artikel, kan den vist godt tåle at blive læst igen

"Middelmådighedens korruption":
[www.haderslevby.dk]

"Middelmådighedens korruption
Baggrund samt eksempler

De fleste sætter lighedstegn mellem korruption og bestikkelse; i.e. de ser for sig den grådige, korrumperede og nedrige embedsmand, der modtager bestikkelse under bordet i form af kontanter og/eller andre ydelser.

Denne form for korruption ville imidlertid have haft trange kår og liden succes, havde de - såkaldt ærlige, modige og ubestikkelige - embedsmænd (myndigheder), der foregiver at bekæmpe deres underlødige kolleger, gjort deres arbejde ordentligt.

Problemet er desværre, at alle disse myndigheder mangler viljen, evnen og modet til at gøre det, der er nødvendigt for at komme ovennævnte korruption til livs.

Disse mangler og begrænsninger finder du derimod ikke hos dem, der er i stand til at omsætte deres ambitioner til handling. Thi det er tværtimod hovedsageligt blandt denne stærke gruppe, du finder dem, der enten yder eller modtager bestikkelse.

Således vil du i korrespondancen se referencer til Danske Banks finansiering af illegal eksport af truet regnskovstræ fra Filippinerne til Japan; hvoraf den første prøvelast ved skæbnens ironi blev transporteret ombord på mit skib "FYLYPPA".

Intetsteds i skriftvekslingen med de danske, ansvarlige myndigheder har jeg dog så meget som bare insinueret, at den daværende miljøminister Svend Auken, formanden for Folketingets Finansudvalg Peter Duetoft, politidirektør Hanne Bech Hansen, formanden for Den Danske Dommerforening, dommer ved retten i Nyborg Lars Ryhave, samt det utal af andre myndigheder, der alene i denne delsag i bevidst ond tro har sat kikkerten for det blinde øje, har modtaget bestikkelse under bordet af Sorte Knud (daværende ordf. dir. i Danske Bank)! For det er jeg så godt som 100% sikker på, at de ikke har.

Derimod er jeg ikke bare 100% sikker på, men kan bevise gennem en afslørende og meget detaljeret dokumentation, at alle disse myndighedspersoner ligger under for det, jeg kalder "omvendt bestikkelse gennem middelmådighedens korruption"!

Hvilket bedst forklares med, at disse myndighedspersoner er så gennemtrænet til lydighed overfor magthaverne (hjernevasket; i lighed med en soldat, der ikke stiller spørgsmål, men derimod instinktivt ved, hvad der forventes af ham), at de altid fortolker loven ud fra magthavernes (dem, jeg også kalder for ”Principalerne”) interesser.

For hele ”Systemet” er gennem årene bygget så sindrigt op, at selvom disse ”Principaler” (bagmænd) officielt ikke har noget at skulle have sagt, bestemmer de i realiteten alt. Således ved enhver dommer, politiofficer og anden embedsmand, at hans eller hendes karriere er betinget af, hvor klart de kan tyde de signaler, som ”Principalerne” sender over ”Bank- & Retsvæsenets Telepatiske Kommunikationssystem” (N.B.: Under et retsmøde ved retten i Nyborg, hvor jeg var indstævnet af Danske Bank, belærte retsformanden, dommer Lars Ryhave, der på daværende tidspunkt var formand for Den Danske Dommerforening, offentligheden v/undertegnede om, hvordan dette system virker. Det skal tilføjes, at undertegnede allerede på daværende tidspunkt ikke alene var fuldt bekendt med dette system, men kunne både lytte med på linien og tyde selv de strengt fortroligt stemplede budskaber).

Det er denne dybtliggende, perfide og dræbende form for korruption, jeg for mange år siden gik i gang med at dokumentere gennem Fylyppa sagen i det forfængelige håb at bidrage til dens afsløring.

Stor var derfor min glæde, da jeg for 2 år siden (helt nøjagtigt den 3. marts 2000) i Politiken læste en artikel af formanden for Transparency International, læge Torben Ishøy, hvori han begræd, at EU-landene overfaldt Østrig p.g.a. Jürg Haider i stedet for at kaste sig ind i kampen mod den udbredte korruption i egne rækker.

Jeg tilskrev naturligvis straks Torben Ishøy og tilbød mit samarbejde! Blot for at konstatere, at han om muligt er endnu mere korrumperet af ovennævnte middelmådighed! Hvilket nedenstående skrivelser til ham fra undertegnede illustrerer:

7. september 2001

26. September 2001

30. November 2001

18. februar 2002

19. februar 2002

26. februar 2002

Ovenstående tilsigter at forarge dig, ærede læser, i en sådan grad, at du efter et klik på Transparency Internationals hjemmeside straks farer i blækhuset og kræver af Transparency Internationals bestyrelse og sponsorer, at de enten tager afstand fra Torben Ishøys hykleri eller forlanger, at han fremlægger den dokumentation, han nødvendigvis må have lagt til grund for sin afvisning af min påstand omkring ”middelmådighedens korruption”. "

Emne Forfatter Set Skrevet
Danmark er mindst korrupt ???? Albert 582 06. december 2012 kl. 12:02
Re: Danmark er mindst korrupt ???? bernhard 409 06. december 2012 kl. 13:10
Re: Danmark er mindst korrupt ???? Albert 437 06. december 2012 kl. 15:56
Re: Danmark er mindst korrupt ???? - ELLER ER DET DIREKTE LØGN ???? Gæst 406 06. december 2012 kl. 17:57
Re: Danmark er mindst korrupt ???? Albert 388 06. december 2012 kl. 19:39
Re: Danmark er mindst korrupt ???? - ELLER ER DET DIREKTE LØGN ???? Albert 385 07. december 2012 kl. 07:02
Re: Danmark er mindst korrupt ???? - ELLER ER DET DIREKTE LØGN ???? Annelise 404 10. december 2012 kl. 15:02
Re: Danmark er mindst korrupt ???? Albert 362 07. december 2012 kl. 08:41
Re: Danmark er mindst korrupt ???? Lone 402 08. december 2012 kl. 00:33
Re: Danmark er mindst korrupt ???? Lone 686 08. december 2012 kl. 00:42
Re: Danmark er mindst korrupt ???? Lone 1483 08. december 2012 kl. 01:28
Re: Danmark er mindst korrupt ???? Albert 429 08. december 2012 kl. 15:55
Re: Danmark er mindst korrupt ???? Albert 353 10. december 2012 kl. 07:50
Re: Danmark er mindst korrupt ???? Monday12 169 29. november 2017 kl. 06:08
chenyingying kakakaoo 45 12. april 2018 kl. 03:15
Re: Danmark er mindst korrupt ???? Annelise 543 10. december 2012 kl. 15:07

Forfatter:

Din email:

Emne:

Vedhæftelser:
  • Ingen fil må være større end 38.4 MB
  • 6 flere filer kan vedhæftes til dette indlæg

Spam forebyggelse:
Indtast venligst den viste kode i det nedenstående inputfelt. Dette er for at blokere spam-robotter som prøver automatisk at skrive reklamer.
ED49w