Diskrimination i statsforvaltningen
17. september 2017 kl. 21:18
Statsforvaltningen bør lukkes omgående de der sidder med magten og skal fordele ligestilling mellem mor og far har kun kvinden i centrum og udelukker stort set altid Faderen

jeg er en mand på 38 hvis kæreste netop er skedet med min søn på 9 måneder vi har været til møde i stats forvaltningen som siger jeg kan få ham hver anden lørdag fra kl 8 -17 og 2* 2 timer i den ene uge i hverdagene og 2 timer 1 gang i den anden uge

jeg har været der fra dag 1 af og holdt 14 dages fædreorlov og 13 ugers barsel og 3 ugers sommerferie med min dreng og ellers været der fuldt ud og de begrunder det smålige samvær med at han får for mange skift men jeg syntes jo slet ikke de ser humlen i det her det er jo ikke mig der flytter ham væk fra alt han kender til væk fra hans dagpleje og til en gæstedagpleje for derefter at flytte ham væk fra hans far og til et nyt sted og samtidigt starte ham op i ny dagpleje alså hvem er det der ødelægger drengen her ???

syntes politikkerne burde se at få fingeren ud af deres hellige sorte sted og gøre noget ved dette problem som rammer stort set alle fædre der render ind i statsforvaltningen det er fuldstændigt forykt
Emne Forfatter Set Skrevet
Diskrimination i statsforvaltningen lars sørensen 49 17. september 2017 kl. 21:18

Forfatter:

Din email:

Emne:

Spam forebyggelse:
Indtast venligst den viste kode i det nedenstående inputfelt. Dette er for at blokere spam-robotter som prøver automatisk at skrive reklamer.
DnKKM