Jeg har modtaget...
22. september 2012 kl. 10:53

Jeg har lige modtaget dette og lovet 100% anonymitet.

Det hele startede med at jeg var singlemor for mine 2 piger. Det gik op og ned. Havde i perioder misbrugsproblemer. Men havde en god sagsbehandler der virkelig støttede og hjalp os. Og en dag flyttede begge mine piger på efterskole og siden hjemmefra.
Deromkring deres løsrivelse kom jeg desværre ind i et stort misbrug der kulminerede i metadonvedligeholdelse.
Da der var gået 3 år med det, havde jeg en kortvarig affære, og blev trods sterilisation og udskrabning gravid, og her starter historien!
Jeg bestemte mig for at beholde barnet og kæmpe med næb og kløer, da jeg var 4 mdr henne.
Så jeg gik med til at komme på afvænning på noget der hedder Sommerdalen. der ligger mellem Vordingborg og Møn.
Da jeg havde været på Sommerdalen ½ time, kom pludselig en pædagog og skulle byde velkommen. Hun var meget ubehagelig og mindede mig om at mit kommende barn blev tvangsfjernet ved fødslen!!!
Jeg ringede selvfølgelig til min sagsbehandler der sagde at sådan havde han aldrig formuleret det. Han havde sagt at hvis jeg ikke blev stoffri, skulle der sættes en paragraf 50 på.

Men eller gik dagligdagen med at genere mig mest muligt.
Da jeg havde været der i 14 dage, opdagede jeg at de ikke havde påbegyndt nedtrapningen. Så jeg begynde selv at måle min medicin op og påbegyndte en dobbelt så hurtig nedtrapning, eller jeg havde ringet til både fødselslæger og jordmoder for at forhøre mig om risiko ved det. Det var der ingen risiko ve mente de.
Opholdsstedet prøvede så at bilde mig ind, at mit barn tog skade og at jeg forværrede min sag og at det kunne de ikke tage ansvar for.
Jeg fortalte dem at det ansvar skulle jeg nok selv ta.
De mindede mig dagligt om at jeg var gammel og hvor tyk jeg var. Ja selvfølgelig var jeg tyk, jeg var gravid!

Men vil så lige minde om at jeg ikke var den eneste der fik disse behandlinger.

En ung kvinde var der med sit lille barn, og alt hvad hun gjorde var nærmest forkert. Om formiddagen kunne der være 2 pædagoger der fortalte hende hvordan hun skulle gøre mht hendes bar, om eftermiddagen kom 2 andre der mente hun skulle gøre det på en anden måde.

En morgen sad hun og fodrede sit barn. Pludselig kommer en pædagog og begynder at distrahere barnet fra at spise. Moderen siger. "kan du ikke vente med at pjatte. til han er færdig med at spise?" Pædagogen gik helt i sort, gik ind på kontoret og knaldede døren i efter sig!!! Og blev det mere ondskabsfuld.

Jeg valgte selv at rejse derfra 1 mdr efter jeg var blevet stoffri. For hvis du skulle have observeret mig og mit samspil med mit barn var det gået helt galt.

Jeg blev så observeret på sygehuset da mit barn blev født i stedet for. Og de fleste der var heldigvis mere realistiske og menneskelige. Og takket være en god og dygtig sagsbehandler og misbrugskonsulent fik jeg mit barn med hjem og lever clean og ædru med ham på 6 år.

Men kan du finde andre der har været på Sommerdalen er jeg sikker på du får den ene skræmmehistorie efter den anden. De gjorde ALT for at gøre dit liv så surt som muligt.

Men eftersom jeg har en dreng som ikke skal lide overlast pga det jeg fortæller dig, ønsker jeg at være anonym.

Jeg er heldigvis kommet over den oplevelse. Men mht til den nye sag kom det op i mig igen. For ingen mennesker har ret til at behandle andre de skal hjælpe til et bedre liv så dårligt. Mange begyndte jo nærmest at tro på at de var dårlige forældre. Det jeg tror der redede mig og min dreng var at mine 2 døtre blev ved med at overbevise mig om jeg var en god mor, og at jeg havde en god sagsbehandler og misbrugskonsulent. Men andre lever der måske lige nu og har det ad helvede til og får en forkert "hjælp"
Emne Forfatter Set Skrevet
Jeg har modtaget... Annelise 696 22. september 2012 kl. 10:53
Re: Jeg har modtaget... Krigermoren 465 22. september 2012 kl. 14:41
Re: Jeg har modtaget... Nejda 381 22. september 2012 kl. 14:55
Re: Jeg har modtaget... Krigermoren 1192 23. september 2012 kl. 02:17
Re: Jeg har modtaget... yueqin 35 20. april 2018 kl. 02:49
chenlina yaoxuemei 19 16. maj 2018 kl. 08:06
xiaozheng6666 xiaozheng6666 168 17. januar 2018 kl. 08:13
Re: xiaozheng6666 kakakaoo 37 20. april 2018 kl. 02:25
Re: xiaozheng6666 wq123 21 09. maj 2018 kl. 07:56
chenjinyan yaoxuemei 22 11. maj 2018 kl. 09:16
chenlina yaoxuemei 20 16. maj 2018 kl. 08:03
chenlixiang yaoxuemei 13 21. maj 2018 kl. 11:38
chenyingying kakakaoo 36 12. april 2018 kl. 03:09

Forfatter:

Din email:

Emne:

Spam forebyggelse:
Indtast venligst den viste kode i det nedenstående inputfelt. Dette er for at blokere spam-robotter som prøver automatisk at skrive reklamer.
nFwmP